Siemens VS06G1600 antraciet, blauw, grijs, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens VS06G1600 antraciet, blauw, grijs, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

maris67 02-09-2009

viel ons tegen, we hebben vandaag een andere besteld. We hebben hem twee jaar gehad.
De parkeerstand was gelijk stuk.
Na een jaar zat er een scheur in het handvat, eerst vastgeplakt met tape. Maar nu is hij helemaal afgeknapt.
Dus dat is erg lastig.
Slechte kunststof...
Verder stonk hij nogal.
Zuigkracht was wel goed en hij was ook niet zwaar maar hij volgde slecht.

Andre86 28-12-2007

Wat een snoezig en geweldig dingetje!!

Ik heb m vandaag ff uitgeprobeerd! Ik heb een dik en groot tapijt liggen, helemaal schoon binnen een paar minuten. Voor de rest doet ie het (met borstel uit) prima op mijn laminaat. Zelfs ragenbollen kan ie heel best, gewoon in de hand houden gaat perfect, want hij weegt bijna niks! Door de drie zwenkwieltjes rolt ie echt heel lief achter je aan, verbonden aan z'n perfecte lange snoer! Ik ben er echt heel blij mee. Vind alleen de materialen niet echt vertrouwelijk, ben bang dat ie qua zuigkracht wel lang mee gaat, maar qua stevigheid niet echt...

DebbyK 19-10-2007

Kan me aansluiten bij de reviews hieronder. Klein licht en fijne stofzuiger die zijn werk goed doet. Electronische zuigkrachtregeling werkt goed en je kan makkelijk van mondstuk wisselen. De hulpstukken kun je zo uit de achterkant halen, dus ik snap het probleem met de klep open en dicht niet. Snoer is idd voldoende lang. Zowel op laminaat als vloerbedekking doet ie goed zijn werk.
Enige nadeel dat ik ontdekt heb, is dat als de stofzuiger gewoon recht staat, de buis heel lastig in de parkeerstand te plaatsen is. Dit is erg gammel, en ik vraag me af hoe lang dit het gaat houden.
Maar verder al met al een prima stofzuiger voor weinig geld.

Snijkoek 14-03-2006

Lekker klein en licht stofzuigertje. Enorm veel zuigkracht voor het formaat.
Doet het boven verwachting goed en is zeker niet duur te noemen.

Enigste minpuntje is als ik een opzet stuk moet pakken de stofzuigerzak nog wel
eens tussen de klep willen blijven zitten bij het sluiten.

Flomax 03-11-2005

Prima prijs-kwaliteitsverhouding.
Prettig lichte stofzuiger met een lang snoer zodat je overla in de kamer kunt
komen.
De stofzuiger is lekker compact en niet te zwaar.

M. de Muijnk 10-10-2005

Ik vind het een goede stofzuiger, alleen vind ik het jammer dat er geen
stootband rondom de stofzuiger zit. Dit zat wel rond mijn oude siemens
stofzuiger. Ik gebruik hem op een laminaatvloer.